Preguntes Freqüents

Preguntes Freqüents

Compres en línia

 

Puc vincular la meva matrícula al producte que he comprat a la web?

Sí, hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari My Saba. Fes clic a "Els meus mètodes d'accés", "Les meves matrícules" i allí podràs incloure la teva matrícula i vincular-la al producte web que has comprat. Així podràs accedir fàcilment al pàrquing amb la teva matrícula.

Si has reservat en una estació de tren, no podràs vincular el teu producte a la teva matrícula ja que no està disponible aquest tipus d'accés.

Si he comprat un producte en línia, és necessari agafar el tiquet quan arribo al pàrquing?

No, no és necessari. En el teu e-mail de confirmació de compra, rebràs un QR d'accés i les instruccions per a accedir a l'aparcament. També pots vincular la teva matrícula a la teva compra en línia en cas que l'aparcament tingui aquest tipus d'accés.

Davant qualsevol dubte, hauran de contactar-nos mitjançant interfonía (24h) per a poder realitzar la sortida mitjançant el producte contractat.

Com faig el bescanvi del producte comprat a la web per poder accedir al pàrquing?

Una vegada feta la compra, t'enviarem un email indicant-te el procés per a bescanviar el teu producte segons el mètode d'accés triat:

Accés QR:

Hauràs d'escanejar el codi QR rebut per e-mail al lector de l'entrada i a la sortida del pàrquing. Si el teu aparcament no disposa de lectors de QR, hauràs d'agafar tiquet i validar la teva compra a la sortida de la teva estada mitjançant l'intèrfon 24h que trobaràs a la barrera de sortida. Recorda tenir a mà la teva referència/localitzador de reserva per a facitlitar-la al nostre personal.

Accés Matrícula:

Si el pàrquing triat disposa de lectors de matrícula i has vinculat el teu producte web a la teva matrícula des de la teva "My Saba", podràs accedir i sortir del pàrquing directament.

He comprat un producte però no he rebut la confirmació per correu electrònic. Què faig?

Pots accedir al teu compte a My Saba, anar a "Les meves Compres" i revisar si ja disposes de número de referència.

En cas que no sigui així, agrairem que ens escriguis per correu electrònic a: atclientesaba@sabagroup.com perquè puguem revisar la teva compra i facilitar-te el producte adquirit. Si us plau, proporciona'ns la següent informació:

  • El teu correu electrònic
  • Pàrquing
  • Justificant de pagament del producte
Puc consultar l'historial de compres realitzades a la web?

Sí, hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari My Saba. Fes clic a "Les meves Operacions" i podràs visualitzar totes les compres web realitzades.

Què faig si tinc VIA-T i he comprat un producte de dies a la web?

Si has comprat un producte de dies (Multidía o Weekend), hauràs d'accedir al pàrquing a través del mètode triat (QR o matrícula) per evitar un doble cobrament. Per tant hauràs de retirar el VIAT del cotxe, apagar la targeta des de l'emissor bancari o bé utilitzar una funda inhibidora per a accedir a l'aparcament. Evita guardar-ho en la guantera del cotxe.

Com puc sol·licitar la factura de la meva compra web?

La factura s'haurà de sol·licitar durant el procés de compra, un cop hagis triat el teu producte i el teu mètode d'accés, veuràs l'apartat "Necessites factura?".

Hauràs de completar el formulari que apareix al desplegable. Només es podrà sol·licitar la factura en aquest moment de la compra. No es podrà sol·licitar a posteriori.

La factura es podrà sol·licitar com a Particular amb un DNI/NIF o NIE, o com a Autònom/Empresa amb NIF.

En el cas de compra dels productes Multidia o Weekend, la factura es podrà sol·licitar com a Particular amb un DNI/NIF o NIE o com a Autònom/Empresa amb NIF. Aquestes factures es poden consultar en "My Saba" com a particular en 'Les meves factures' o com a empresa en 'Les meves operacions'. També les pots sol·licitar a través d'aquest mail: cac@sabagroup.com.

Les factures d'Abonaments web s'emetran al titular del contracte (persona física) i podràs consultar-les des de la teva àrea personal "My Saba" - "Les Meves Factures", tant de la web com a l'App Saba.

Et recordem que la venda d'abonaments web va dirigida únicament a particulars. Si necessites el teu abonament a nom d'empresa, pots dirigir-te directament a l'aparcament que requereixis. Si has fet la compra de l'abonament com a persona física en la web, les dades de la factura obtinguda no podran modificar-se a posteriori amb dades de persona jurídica.

Com puc consultar les factures de les meves compres web?

Si has sol·licitat factura a través del formulari durant el procés de compra, podràs obtenir la teva factura depenent del producte adquirit a la web:

Multidies i Weekend

les factures s'enviaran per correu postal al teu domicili en un termini màxim d'1 mes.

Abonaments

les factures es podran consultar a la teva àrea personal "My Saba" - "Les meves factures", tant a la web com a l'App Saba.

Què puc fer si tinc un doble cobrament per accés amb VIA-T i ja havia comprat un producte en línia? un producto online?

En cas que hagis oblidat retirar el VIA-T del teu vehicle i s'hagi produït un doble cobrament de la teva estada, hauràs de contactar amb nosaltres a través del nostre correu electrònic atclientesaba@sabagroup.com i facilitar-nos la teva matrícula, la numeració del teu VIA-T i la referència de la compra web adquirida anteriorment.

Com bescanviar un val regal?

Pots canviar-ho des de la web o l'app. Accedeix al teu My Saba o registra't si encara no ho has fet. En el menú principal accedeix a "Descomptes" i canvia el teu val. Des de l'App, accedeix a "Productes i serveis" des del menú inferior i visualitzaràs l'apartat "Descomptes". Clica en "Tens algun val regalo VIAT?" i podràs realitzar el bescanvi.

Què passa si la meva estada excedeix el període de validesa del producte adquirit?

Abans de sortir de l'aparcament, hauràs de trucar-nos a través de l'intèrfon del caixer i abonar els minuts addicionals segons la tarifa ordinària.L'atenció a través de interfonía està disponible les 24h els 365 dies de l'any.

Quins mètodes de pagament puc utilitzar en línia?

Pots utilitzar les següents targetes de dèbit o crèdit :

    MasterCard
  •  
  • Visa
  •  
Com puc cancel·lar la meva compra?

Podràs cancel·lar la teva compra en un termini de 14 dies naturals des de la contractació en línia del producte en cas que no l'hagis utilitzat anteriorment. No es podrà sol·licitar la cancel·lació a partir del primer dia de contractació del producte.

Per sol·licitar la devolució hauràs d'enviar un e-mail a: returns@sabagroup.com indicant en l'assumpte "Baixa (producte contractat)" i la referència de la teva compra.

La devolució de l'import de la compra se t'abonarà en el mateix mitjà de pagament emprat per a la mateixa i sense cap cost addicional, sempre que es trobi dins del període permès per cancel·lar. Un cop realitzat el reemborsament, rebràs un e-mail de confirmació.

És possible veure l'històric de les meves compres?

Sí. Al menú principal de l'app, desplaça't cap avall fins a la secció "Historial". Fent clic a "Veure totes", podràs visualitzar totes les operacions finalitzades, en curs o properes.

Està l'IVA inclòs en els preus?

Tots els preus inclouen l'IVA. La quantitat que es paga en el moment de la compra serà sempre el preu total de la transacció.