FREQÜENTS

Si el pagament és en efectiu o amb targeta financera (chip&pin)

Envia un correu electrònic a atclientesaba@saba.eu  sol·licitant-nos factura. Nosaltres t'enviarem un formulari per recollir totes les dades necessàries per la facturació. Tanmateix, necessitarem ens remetis els originals de les factures simplificades o  rebuts de pagament que tinguis dels estacionaments efectuats a la nostra xarxa d’aparcaments o zones regulades,  per correu postal a:

SABA APARCAMIENTOS, SA

Centre d’Atenció i Control

Av. Parc Logístic, 22-26

08040-Barcelona

Un cop rebudes les dades i la documentació, se  t'emetrà la factura la primera setmana de mes i et la farem arribar per correu postal a l’adreça que ens hagis indicat.

Aquest procediment, ho pots realitzar un cop al mes amb totes les factures que tinguis.

 

Si el pagament és amb VIA T o amb targeta financera (banda magnètica)

Envia un correu electrònic a atclientesaba@saba.eu  sol·licitant-nos factura mensual. Nosaltres t'enviarem un formulari per recollir totes les dades necessàries per la facturació. Tanmateix, necessitarem ens indiquis el nº de VIA T amb els 16 dígits i/o el número de la teva targeta de crèdit OFF i tot indicant des de  quina data sol·licites les factures.

Un cop rebudes les dades, se t'emetrà la factura la primera setmana de mes i et la farem arribar per correu postal a l’adreça que vostè hagi indicat.

A la pàgina d’informació de cada aparcament podràs veure els serveis que ofereix. Troba el teu parking aquí.

Durant el procés de compra, una vegada has triat el teu producte i el teu mètode d'accés, podràs accedir a l'apartat ¿Necessites factura?.

Hauràs de completar el formulari que apareix al desplegable. Només es podrà sol·licitar factura en aquest moment de la compra. No es podrà sol·licitar a posteriori.

Un cop feta la compra, t’enviarem un correu electrònic indicant-te el procés per bescanviar el teu producte.

Depèn de l’aparcament que hagis seleccionat. Revisa amb atenció les instruccions d’accés i bescanvi del teu producte en la teva confirmació de compra.

Tots els preus inclouen l’IVA. La quantitat que es paga en el moment de la compra serà sempre el preu total de la transacció.  

A la pàgina d’informació de l’aparcament podràs veure’n l’altura màxima.

No. L’abonament està vinculat a un sol aparcament, a un usuari (persona física o jurídica) i a un vehicle (matrícula, model i color), que queda reflectit en la targeta d’accés. 

Quan surtis hauràs d’abonar els minuts addicionals segons la tarifa ordinària. 

A la pàgina d’informació de l’aparcament podràs veure si disposa de punt de recàrrega per a vehicles elèctrics. 

VÍA T

Una vegada estiguis registrat a MySaba amb el teu VIA T, automàticament quedaràs subscrit al nostre Pla de Bonificació.

Envia un correu electrònic a atclientesaba@saba.eu  sol·licitant-nos factura mensual. Nosaltres et remetre’m un formulari per recollir totes les dades necessàries per la facturació i, des d’aquest moment,  cada mes  t'enviarem la factura per correu postal per tots els pagaments efectuats a la nostra xarxa d’aparcaments  amb el VIA T que hagis designat.

Únicament ens hauràs de tornar a enviar un correu electrònic quan necessitis afegir nous VIA T o quan desitgis modificar les dades de facturació. En aquest correu hauràs d’indicar-nos el NIF que ens hagis facilitat per donar-te d’alta i les dades que desitgis modificar.

Si necessitas rebuts anteriors, has de fer-nos arribar per correu electrònic a l’adreça atclientesaba@saba.eu  la  teva sol·licitud amb la següent informació: aparcament on has estacionat, dates en que has aparcat i el nº de VIA-T ( 16 dígits ) que consta a l’aparell que has utilitzat per efectuar el pagament.

Els rebuts que rebràs seran dels pagaments amb VIA T efectuats després d’haver transcorregut 48h (laborables) del teu registre d’alta de servei i dels estacionaments que hagis fet transcorregut aquest termini, no dels anteriors. Els rebràs per correu electrònic al dia següent d’haver efectuat el pagament si és dia laborable, i si és festiu es demorarà al següent dia laborable.

Per obtenir el rebut de cada estacionament pagat amb VIA-T, has de registrar-te a My Saba com a client i registrar el teu VIA T.

Els rebuts que rebràs seran dels pagaments amb VIA T efectuats després d’haver transcorregut 48h (laborables) del teu registre d’alta de servei i dels estacionaments que hagis fet transcorregut aquest termini, no dels anteriors. Els rebràs per correu electrònic al dia següent d’haver efectuat el pagament si és dia laborable, i si és festiu es demorarà al següent dia laborable.

Pot adreçar-se al Servei d’Atenció al Client de l’aparcament amb el seu VIA T. Allà podran fer les actuacions necessàries per vincular el VIA-T amb el seu abonament i que no s’emeti cap càrrec més. A més, si els porta els extractes bancaris amb els càrrecs de l’aparcament, els tramitaran la retrocessió de l’import pagat abans de la vinculació i que no sigui procedent.

També es pot sol·licitar la devolució dels càrrecs enviant un e-mail a:  atclientesaba@saba.eu indicant el seu nº de VIA T ( 16 dígits) i adjuntant els seus extractes bancaris. Se li tramitarà la retrocessió dels càrrecs no procedents i se l’informarà quan es procedeixi a remetre la retrocessió a l’entitat bancària l’import a retornar.

Sí, has de donar les dades del nou VIA T al parking on estàs abonat per tal que t'ho tornin a vincular i que desactivin el VIA T antic

Tanmateix, si et modifiquen la caducitat del teu VIA T, també has d’informar-ho al teu aparcament per tal que actualitzi la teva data de caducitat a la seva fitxa d’abonat i a la teva vinculació a la targeta.

Si estàs registrat a la nostra web, hauràs d'accedir a My Saba i actualitzar  el VIA T amb les noves dades, tant el número, com la caducitat del mateix.

En l'Apartat "Les meves dades" podràs donar-te de baixa d'MySaba, el que implicarà l'Eliminació del compte.

Si et has registrat correctament, rebràs un missatge de benvinguda  que t'indicarà que el teu registre és correcte

No. Només es podrà comprar a través de la web.

A dalt a la dreta de la pàgina d’inici, hi ha una pestanya per “Registrar-se”, des de la qual podràs crear un compte d’usuari nou.

A l’apartat “Les meves dades” podràs donar-te de baixa de MySaba i això implicarà l’eliminació del compte. 

1. A l’apartat "Les meves dades" > Dades d'usuari > "MODIFICA LES DADES"

2. En l'apartat Newsletter selecciona l'opció "No"

3. Prem "DESA" perquè quedi registrada la teva sol·licitud.

Des del teu compte d’usuari My Saba, tindràs accés a totes les teves dades i podràs canviar la teva contrasenya. Després, t’enviarem un correu electrònic de confirmació.

T’enviarem un correu electrònic de confirmació a l’adreça electrònica des de la qual facis la compra.

Pots comprovar a l’apartat de “les meves compres” a My Saba si ja disposas del número de referència. Cas que no sigui així, agrairem ens facis arribar un correu electrònic a: atclientesaba@saba.eu amb les següents dades per tal que podem gestionar la teva compra i facilitar- te el producte adquirit:

  • Data de compra: DIA/MES/ANY
  • Hora de compra (aprox.)
  • E-mail
  • Producte adquirit
  • Parking
  • Import cobrat
  • Darrers 4 dígits targeta de pagament:

Saba pot cancel·lar un compte com a conseqüència d’una utilització incorrecta de la pàgina web o del compte de l’Oficina Virtual per part del client. Més informació a l’apartat de Termes i condicions de compra.

Mitjançant targeta de crèdit i dèbit

ABONADOS

Pots adreçar-te al teu parking a formalitzar la baixa, i et facilitaran un formulari per a tal efecte.

En cas que no trobis persones de servei a l’aparcament, pots adreçar-nos un correu a: atclientesaba@saba.eu i nosaltres et farem arribar el formulari de baixa per tal que el puguis complimentar.

Et recordem que perquè la baixa tingui efectes a partir de primers de mes, has de notificar-nos abans del dia 25 del mes anterior.

Has d’adreçar-te al teu parking i facilitar el número de compte nou així com una fotocòpia que acrediti que ets el titular del nº de compte ( rebut, llibreta..). Es realitzarà la modificació i hauràs de signar el document SEPA, novament.

Si no trobas a les persones de servei a l’aparcament, pots adreçar-nos la documentació així com les teves dades d'abonat ( DNI/CIF, MATRÍCULA I APARCAMENT  on ets abonat)  al correu electrònic atclientesaba@saba.eu, facilitant-nos un número de telèfon de contacte per tal que ens puguem comunicar amb tu.

Pots anar al parking on desitgis ser abonat per formalitzar l’alta d’abonament, amb la fotocòpia del DNI, el número de compte per fer la domiciliació bancària i la fotocòpia d’un rebut o de la llibreta on consti la teva titularitat del nº de compte.

Signaràs les normes d’ús d’abonament, el document SEPA d’autorització de pagament i et facilitaran una targeta d’accés a les instal·lacions.

Si no trobas a les persones de servei en l’aparcament, pots adreçar-nos la documentació així com el tipus d’abonament amb el que estàs interessat al correu electrònic atclientesaba@saba.eu, facilitant-nos un número de telèfon de contacte per tal que ens puguem comunicar amb tu.

Ens hauries de facilitar les següents dades: adreça electrònica, NIF, nom i cognoms i el parking on és abonat a atclientesaba@saba.eu i t'activarem aquesta opció.

Et recordem que la factura original sempre t'arribarà via postal.

És l’operador ferroviari RENFE qui bonifica el teu bitllet amb aparcament gratuït i qui estableix les condicions per fer-ho. El màxim import bonificat per l’operador son 48 hores d’aparcament, segons els requisits que publicita a la seva web ( www.renfe.com)

En primer lloc has d’ésser posseïdor de la targeta + RENFE i que la numeració d’aquesta targeta de client estigui inclosa en el teu billet.

Segons la targeta + RENFE de la que siguis titular tindràs unes condicions o altres que l’operador haurà inclòs en el codi QR o en el codi de barres del teu bitllet.

Per millor informació sobre la política comercial de l’operador et facilitem el link http://www.renfe.com/CA/viajeros/tarjetas/tarjeta_masrenfe.html i les condicions d’aparcament associat a bitllet que estableix l’operador http://www.renfe.com/viajeros/info/aparcamiento.html

 

En qualsevol cas, per poder aplicar la franquícia d’aparcament gratuït  és necessari que tinguis el teu bitllet imprès.  http://www.renfe.com/viajeros/movilidad/billete_enmovil.html

 

Es el operador ferroviario RENFE quien bonifica tu billete con parking gratuito y quien establece las condiciones para ello.

El importe máximo bonificado por el operador son 48 horas de aparcamiento, segúns las condiciones que muestra en su web

www.renfe.com).

En primer lugar debes poseer la tarjeta + RENFE  y que la numeración de esta tajeta esté incluida en tu billete. 

Según el tipo de tarjeta + RENFE  de la que seas titular, tendrás unas condiciones u otras, que el operador habrá incluido en el QR o código de barras de tu billete.

Para más información sobre la política comercial del operador, consultar su página web:

http://www.renfe.com/CA/viajeros/tarjetas/tarjeta_masrenfe.html 

Y las condiciones de parking asociado a tu billete que establece el operador :http://www.renfe.com/viajeros/info/aparcamiento.html

En cualquier caso, para poder aplicar la franquicia de parking gratuito, es necesario que tengas tu billete impreso.

http://www.renfe.com/viajeros/movilidad/billete_enmovil.html

L'operatore ferroviario RENFE é la persona che rilascia una sosta gratuita con il vostro biglietto e che stabilisce le condizioni dell'utilizzo. L'importo massimo rilasciato dall'operatore equivale a 48 ore di sosta, conforme ai requisiti pubblicizzati sul sito web (www.renfe.com).Prima di tutto bisogna essere propietari della carta +RENFE, ed assicurarsi che i numeri della carta del cliente siano inclusi nel proprio biglietto.A seconda della carta +RENFE della quale si è proprietari, condizioni differenti verranno incluse dall'operatore nel codice QR o nel codice a barra del proprio biglietto.Per maggiori informazioni sulla politica aziendale dell'operatore, ti mettiamo a disposizione il link http://www.renfe.com/CA/viajeros/tarjetas/tarjeta_masrenfe.html, e le condizioni di sosta connesse con il biglietto emesso dall'operatore http://www.renfe.com/viajeros/info/aparcamiento.html. Ad ogni modo, per poter utilizzare la franchigia della sosta gratuita, è necessario aver stampato il biglietto (http://www.renfe.com/viajeros/movilidad/billete_enmovil.html).