Preguntes Freqüents

Preguntes Freqüents

  • Com bescanviar un val regalo a l'app?

    Registra't o inicia sessió. Ves a "Productes i serveis" a l'aplicació, busca "Descomptes" i redimeix el teu val.

    00
  • Com començo a utilitzar l'app de Saba?

    Aconsegueix l'aplicació gratuïta "Saba- Troba el teu aparcament" a l'App Store o Google Play. En Android, busca "Saba" a Google Play Store i selecciona l'aplicació. A iOS, busca "Saba" a l'App Store.

    00
  • Com faig el bescanvi del producte que he comprat online per poder acceder a l'aparcament?

    Una vegada realitzada la compra, t'enviarem un email amb les instruccions per a canviar el teu producte segons el mètode d'accés triat.

    00
  • Com puc apuntar-me al programa de bonificació?

    Hauràs de registrar-te en My Saba. Una vegada accedeixis al teu compte, selecciona "Els meus mètodes d'accés" i afegeix la teva VIA-T, automàticament quedaràs subscrit al nostre Pla de Bonificació.

    00
  • Com puc bescanviar la meva franquícia Renfe des de l'app?

    Registra't o inicia sessió. Vés a "Productes i serveis", cerca "Descomptes". Canvia la teva bonificació i, si és necessari, la teva franquícia Renfe.

    00
  • Com puc comprar un abonament a la web?

    Des de la pàgina principal, fes clic a "MESOS", introdueix la ciutat o pàrquing, tria els dies, l'horari i el període d'aparcament.

    00
  • Com puc consultar les factures de les meves compres web?

    - Multidias, Weekend i Saldo VIA-T - s'enviaran per correu postal al teu domicili. - Abonaments - es podran consultar a la teva àrea personal "My Saba".

    00
  • Com puc crear un compte a My Saba?

    Accedeix a la web, a dalt a la dreta clica en My Saba, i t'apareixerà l'opció de "Registra't". Des d'allí podràs crear un nou compte d'usuari.

    00
  • Com puc donar de baixa el meu abonament?

    Pots adreçar-te al teu parking a formalitzar la baixa, i et facilitaran un formulari per a tal efecte. En cas que no trobis persones de servei a l’aparcament, pots adreçar-nos un correu a: atclientesaba@sabagroup.com i nosaltres et farem arribar el formulari de baixa per tal que el puguis complimentar. Et recordem que perquè la baixa tingui efectes a partir de primers de mes, has de notificar-nos abans del dia 25 del mes anterior.

    00
  • Com puc donar de baixa el meu compte?

    Pots donar-te de baixa a MySaba, eliminant el compte. Desactiva 'Accés per matrícula' a l'App per evitar càrrecs addicionals.

    00
  • Com puc donar-me de baixa de la newsletter?

    1. Accedeix al teu compte i a "Les meves dades" >  Dades d'usuari > "MODIFICA LES DADES" 2. A l'apartat *Newsletter selecciona l'opció "No" 3. Clica  'GUARDA' perquè quede registrada la teva sol·licitud.

    00
  • Com puc obtenir factura mensual dels meus pagaments amb VIA-T?

    Per rebre la factura mensual, envia un correu a atclientesaba@sabagroup.com. Mensualment, rebràs la factura per correu postal.

    00
  • Com puc saber quins serveis té un aparcament?

    En la pàgina d'informació de cada aparcament veuràs les icones que descriuen tots els serveis disponibles.

    10
  • Com puc sol.lcitar rebuts VIA-T anteriors al meu registre al pla de bonificació?

    Si necessitas rebuts anteriors, has de fer-nos arribar per correu electrònic a l’adreça atclientesaba@sabagroup.com la teva sol·licitud amb la següent informació: aparcament on has estacionat, dates en que has aparcat i el nº de VIA-T ( 16 dígits ) que consta a l’aparell que has utilitzat per efectuar el pagament.

    00
  • Com puc sol·licitar factura de la meva compra web?

    Les factura s'hauran de sol·licitar en el procés de compra a l'apartat “Necessites factura?”. No es podrà sol·licitar a posteriori.

    00
  • Com sé que la meva compra està confirmada?

    T'enviarem un email de confirmació al teu correu electrònic durant els 15min posteriors a la teva compra.

    00
  • El meu bitllet de tren de l'operador RENFE, té aparcament gratuït?

    Renfe bonifica 24h d'estada als seus viatgers amb la targeta de fidelització Més Renfe Or/Platí. Si és el teu cas, la numeració de la targeta ha d'aparèixer impresa al bitllet.

    00
  • Està inclòs l'IVA als preus?

    Tots els preus inclouen l’IVA. La quantitat que es paga en el moment de la compra serà sempre el preu total de la transacció.

    00
  • 20
  • He comprat un bitllet de tren amb la meva targeta +RENFE però vull pagar el pàrquing amb VIA-T, com ho puc fer?

    Si utilitzes el VIA T per pagar la teva estada al pàrquing i reuneixes els requisits de l'operador ferroviari, hauràs de descarregar-te l'APP de Saba, registrar-te i afegir el teu VIA-T per bescanviar la franquícia.

    10
  • Hi cap el meu coxte a l'aparcament?

    A la pàgina d’informació de l’aparcament podràs veure’n l’altura màxima.

    00
  • Puc comprar abonaments a l'app?

    No, de moment no es poden adquirir els abonaments a través de l'App. Només a través de la web o a l'aparcament.

    00
  • Puc comprar un abonament al pàrquing?

    Sí, pots anar al parking on desitgis ser abonat per formalitzar l’alta d’abonament, amb la fotocòpia del DNI, el número de compte per fer la domiciliació bancària i la fotocòpia d’un rebut o de la llibreta on consti la teva titularitat del nº de compte. Signaràs les normes d’ús d’abonament, el document SEPA d’autorització de pagament i et facilitaran una targeta d’accés a les instal·lacions. Si no trobas a les persones de servei en l’aparcament, pots adreçar-nos la documentació així com el tipus d’abonament amb el que estàs interessat al correu electrònic atclientesaba@sabagroup.com.

    00
  • Puc consultar l'historial de compres realitzades en la web?

    Sí, hauràs d'iniciar sessió amb el teu usuari My Saba. Clica en "Les meves Compres" i podràs visualitzar totes les compres web realitzades.

    00
  • Puc incloure la meva VIA-T o matrícula al meu usuari My Saba?

    Inicia la sessió a My Saba, afegeix el teu VIA-T o matrícula a "Els meus mètodes d'accés" per a compres web.

    00
  • Puc sol·licitar factura de la meva estada per minuts al pàrquing?

    Sí, hauràs de sol·licitar-la contactant amb el nostre Servei d'Atenció al Client a través de l'e-mail atclientesaba@sabagroup.com

    00
  • Puc utilizar el meu abonament en altres aparcaments de la xarxa Saba?

    No és possible ja que el abonament està vinculat a un sol aparcament, a un usuari/ària i a un vehicle.

    00
  • Puc vincular la meva matrícula al producte que he comprat en la web?

    Inicia sessió a My Saba, afegeix la teva matrícula i VIA-T per accedir fàcilment al pàrquing i evitar càrrecs duplicats.

    00
  • Puc vincular més d'un vehicle per accedir amb matrícula al pàrquing?

    Vincula fins a 3 vehicles. A "El meu compte", selecciona "Els meus vehicles", afegeix les dades i activa l'accés amb matrícula.

    00
  • Quan començaré a rebre els rebuts VIA-T?

    Els rebuts que rebràs seran dels pagaments amb VIA-T efectuats després d’haver transcorregut 48h (laborables) del teu registre d’alta de servei i dels estacionaments que hagis fet transcorregut aquest termini, no dels anteriors. Els rebràs per correu electrònic al dia següent d’haver efectuat el pagament si és dia laborable, i si és festiu es demorarà al següent dia laborable.

    00
  • Quin horari comprèn el Multidia 24h?

    El producte Multidia 24h comprèn les 24 horas naturals del dia o dies que has contractat.

    00
  • Quin horari comprèn el Multidia Diürn de 6h a 22h?

    El producte Multidia Diürn serà vàlid des de les 6h del matí fins a les 22h de la nit del dia o dies contractats.

    00
  • Quines gestions puc fer des de la meva àrea personal de l'app?

    Afegir i modificcar les dades del teu compte o dades de facturació Afegir vehicles al teu compte i vincular-los al servei Accés per Matrícula Afegir i gestionar els teus mètodes de pagament Registrar la teva VIA-T Visualitzar les factures de les teves compres realitzades a través de l'app Revisar i gestionar els teus tràmits pendents Veure els teus pàrquings i compres favorites Canviar l'idioma de l'app Activar i desactivar les notificacions push Consultar informació legal Tancar la teva sessió

    00
  • Quins mètodes de pagament puc utilitzar de forma online?

    Pots pagar les teues compres en línia amb targeta de crèdit o dèbit.

    00
  • Quins productes puc comprar a través de l'app?

    Podràs adquirir els següents productes: Multidia 24h Multidia Diürn - 6h a 22h Weekend - (cap de setmana a l'estacions de tren) Saldo VIA-T

    00
  • Què faig si tinc VIA-T i he comprat un producte de dies a la web o app?

    Hauràs de retirar el VIA-T del cotxe i accedir al pàrquing mitjançant el mètode d'accés triat (QR o matrícula).

    00
  • Què passa si la meva estada excedeix el període de validesa del producte adquirit?

    Abans de sortir de l'aparcament ens haureu de trucar a través de l'intèrfon del caixer i abonar els minuts addicionals segons la tarifa ordinària.

    00
  • Què puc fer si tinc un doble cobrament per accés amb VIA-T i ja havia comprat un producte en línia?

    Ens hauràs d'enviar un e-mail: atclientesaba@sabagroup.com indicant la teva matrícula, núm. de VIA-T i la referència de la compra web.

    00
  • Si he comprat un abonament a través de la web, puc formalitzar-ho a través de l'app?

    Inicia sessió, ves a "El meu compte", després "Els meus tràmits pendents" per completar les dades necessàries.

    00
  • Si he comprat un produce en línia, és necessari recollir el tiquet quan arribo al pàrquing?

    Depèn del sistema d'accés del pàrquing que heu seleccionat. Al teu e-mail de confirmació de compra tindràs les instruccions d'accés a l'aparcament.

    00
  • Si sóc abonat web, puc consultar les meves factures des de l'app?

    Sí. Hauràs d'iniciar sessió amb el teu usari web i password i accedir a "El meu compte" on podràs visualitzar l'apartat "Les meves factures" i fent clic, accediràs a les teves factures mensuals de l'abonament contractat a través de la web.

    00
  • Sóc abonat del seu aparcament i he rebut càrrecs del VIA-T del servei que tinc contractat, què haig de fer?

    Sí, has de facilitar les dades del nou VIA-T al pàrquing on estàs abonat perquè t'ho tornin a vincular i desactivin el VIA-T antic. Si estàs registrat en la nostra web, hauràs d'accedir a My Saba i actualitzar les dades de la teva VIA-T, tant el número com la caducitat del mateix en l'apartat "Els meus mètodes d'accés."

    00
  • ¿Com puc cancellar la meva compra?

    Pots cancel·lar la compra en un termini de 14 dies des de la contractació en línia del producte si no l'has utilitzat. Per sol·licitar la devolució, envia un correu electrònic.

    12
  • Com puc modificar el nº de compte del meu servei d'abonament?

    Has d’adreçar-te al teu parking i facilitar el número de compte nou així com una fotocòpia que acrediti que ets el titular del nº de compte ( rebut, llibreta..). Es realitzarà la modificació i hauràs de signar el document SEPA, novament. Si no trobas a les persones de servei a l’aparcament, pots adreçar-nos la documentació així com les teves dades d'abonat ( DNI/CIF, MATRÍCULA I APARCAMENT on ets abonat) al correu electrònic atclientesaba@sabagroup.com.

    00
  • Com puc realitzar una recàrrega de saldo VIA-T des de l'app?

    Registra't o inicia sessió. Ves a "Productes i serveis" a l'aplicació per carregar el teu VIA-T.

    00
  • ¿Cómo puedo tener los recibos de pago de mi VIA-T?

    Para obtener el recibo de cada aparcamiento pagado con VIA-T, debes registrarte en My Saba como cliente y registrar tu VIA T en el apartado "Mis métodos de acceso"..

    00
  • ¿Puede Saba desactivar mi cuenta?

    Saba se reserva el derecho de cancelar cuentas si el cliente hace un uso indebido del sitio u Oficina Virtual.

    00
  • És possible veure l'històric de les meves compres?

    Sí. En el Menú principal desliza hacia abajo hasta llegar a la sección "Historial". Haciendo clic en "Ver todas", podrás visualizar todas las operaciones finalizadas, en curso o próximas.

    00