Palacio de la Aljafería - Zaragoza-cabecera POI

Parkings a Palau de l'Aljafería, Saragossa

Parkings a Palau de l'Aljafería, Saragossa

L'edifici és Patrimoni de la Humanitat i és un exemple clar de l'arquitectura islàmica hispana dels antics regnes de taifes. Si vols conèixer la història de Saragossa, estaciona a prop del palau de l'Aljafería

ParkingNearbyList

PoiDetail



El palau de l’Aljafería és un castell fortificat que data de mitjan segle XI. Va ser construït a petició d’Al-Muqtadir, perquè servís com a residència dels reis de l’antiga Saraqusta. Va passar a formar part del Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO el 2001 i és un dels monuments històrics més rellevants i destacats de Saragossa.

La seva imponent estructura és reflex de l’esplendor del regne de taifes i, de fet, l’únic testimoniatge d’arquitectura islàmica que es conserva d’aquesta data. El 1118, després de la reconquesta de Saragossa, el palau va passar a pertànyer a Alfons I el Batallador.

El monument té una gran torre, coneguda com la torre Trovador, que és la construcció més antiga de tota l’estructura. El seu nom té l’origen en el drama homònim i romàntic escrit per Antonio García Gutiérrez el 1836. En l’interior de l’estructura es poden trobar trets dels segles IX i X, com els grans arcs que sostenen la primera planta del palau o la reconstrucció d’una paret decorada amb formes acolorides i geomètriques.

Pel que fa a la portada d’accés, el palau té una porta d’arc custodiada per dues grans torres defensives de pedra. Són admirables les estances del costat nord, amb patis interiors i accessos decorats amb arcs barrocs. En aquesta zona també hi ha una dependència, coneguda com a “saló daurat”, que té una porta d’alcova oriental.

Sens dubte, és una visita única i obligada que et transporta a l’islam del segle XI, que era dominant en la ciutat. L’antic edifici és al carrer Diputados i pots accedir-hi a través de la plaça Ciudadanía o el carrer Castillo.

La zona no té gaires llocs on aparcar el vehicle, però podràs estacionar el teu cotxe en un dels nostres parkings Saba, el que hi ha molt a prop del palau i de l’estació Zaragoza Delicias, concretament al carrer Rioja, 33.

compartido - Barra decorativa iconos

 

PoiList

Aparca a les millors ubicacions de la teva ciutat

ServiceList

Amb els millors serveis per a la teva comoditat

  • 24 hores obert

  • Cobertura per a telefonia mòbil

  • Mobilitat reduïda

  • VIA T

  • Places lliures

  • Càrrega de vehicles elèctrics

  • Motos

  • Rentatge de vehicles

  • Ecosaba

  • Máquina de vending

  • Carsharing

  • Inflament de pneumàtics

  • Altura

  • Horari especial

  • Pagament a la sortida

  • Lloguer cotxe

  • Bícing elèctric

  • Bicicletes

  • Targetes de crèdit

  • 3G/4G

  • Accés i pagament per matrícula

  • Taquilles e-commerce

  • Espai Cardioprotegit

  • Ascensor

  • Estació d'intercanvi de bateries per a motos elèctriques

  • Zons exclusiva clients hotels

  • Consigna d'equipatges

  • Bicibox

  • Espai tancat per a bicicletes

  • Saba Ticketless